tirsdag 5. januar 2010

En titt i skapet

Hos meg Idøsset har jeg en forkjærlighet for kunstglass, aller helst i en eller annen blå utførelse, siden blått har vært min favorittfarge i alle år. Mine flotteste kunstglass kommer fra Glasshytta i Tvedestrand og fra Knapstad Studioglass i Kristiansand. Titt gjerne innom på http://www.2glass.no/ hvis du er interessert i å se mer. Under kan du titte inn i skapet Idøsset for å se mine favoritter.

I

i skapet Idøsset


jarle & camilla knapstad fra 2glass

jarle & camilla knapstad fra 2glass

fra glasshytta i Tvedestrand
Ha en fin dag, og takk for at du tok en titt innom.
Ingunn Idøsset





1 kommentar:

  1. Kjempefine glass! Likte godt blåfargen, og de to med øyer på var kjemptøffe. Stilig med et sånt skap å ha dem i, blir liksom ikke helt det samme med kirsebærvitrineskapet mitt....

    Veldig fin blogg, dette blir gøy å følge!

    Hilsen Solveig

    SvarSlett