torsdag 14. januar 2010

Vis meg din te-boks-jakten er begynt.

Idøsset har jeg fulgt med på utfordringen om
å vise frem te-boksen din. Jeg helt gremmes
med tanken på at innerst i min kolonialskuff befinner
det seg en bitteliten te-boks,som det ikke er plass
til noe særlig te i. I samme skuff har jeg ett fantastisk
utvalg av gourmet-te fra Cemo, te-siler og te-mål fra
samme firma. Vi mangler ikke te-produkter her Idøsset,
bare te-boksen... Dette må jeg få orden på. Idøsset er jeg
nå gått i tenkeboksen på hva jeg ønsker. Jakten er begynt...



...her er noe av te-utvalget mitt.....

...te og te-siler fra Cemo...

...gammel amerikansk te-kanne som jeg har
arvet fra "Olla"...te-kopp designet av Kjell
Nupen for Porsgrun Porselen.
Dette er hva vi har Idøsset, men hvor er te-boksen?
Det blir spennende og se når den liksom bare dukker opp,
en eller annen plass......

1 kommentar:

  1. Her i huset drikker vi ikke te så vi trenger ingen boks...
    Cemo har mye bra ja, vi er veldig fornøyd med krydderet derfra, er stort sett bare det vi bruker!
    Ha ei god helg!
    Klem Annette

    SvarSlett