torsdag 11. februar 2010

"Drømmehelg" i vente

Regner med de fleste jenter damer & jenter er proppfulle av forventninger til helgen....tenke seg.... ALT på en og samme dag...Valentinesday...Morsdag....Fastelavn ..oh, what a day!
Det" lyser" lang vei på min kjære at dette er absolutt en dag som husfruen har større forventninger enn far sjøl.."ler litt å da"...han er vel som de fleste mannfolk flest her ja...
Og, som den Gode husfruen jeg, er drypper jeg stadig med noen hint om hvilken helg vi går i møte....og far sjøl smiler så fornøyd....javist vet han det.....nemlig......

Vinter OL i Vancouver


Så der er vi da... som sikkert mange flere...men må innrømme jeg gleder meg til det selv å da.


Heia Norge

Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger fra venner,kjente,kolleger & dere i bloglandia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar