onsdag 10. februar 2010

Orden i sakene

Jeg har mange diller, og en av den er oppskrifter og mattips som jeg finner på nett, virkelig spennende og gøy med nye retter...flotte fargerike oppskrifter...deilige kryddere...friske grønnsaker, både til kjøtt eller fisk....ja da blir jeg fristet og oppskrifter blir til stadighet printet.

Da jeg her forleden skulle rydde bort mitt siste tilskudd til "papiroppskriftsmappa" mi, fikk jeg helt noia av kaoset som rådet inni strikkpermen min....ett sodoma uten sidestykke.....

...absolutt ingen system....det var julebakst-brødbakst-gryteretter.."you name it"...

....i skønn forening...


Ringperm & skilleark ble handlet inn...og en aldri så liten arkiveringsjobb er unnagjort her
I`døsset i kveld


Ta Ta....hvor jeg er fornøyd nå....alle 10 skillearkene ble faktisk brukt "smiler".
Tips: Det finnes ett hav av flotte ringpermer å få kjøpt... i alle mulige mønster & farger... som er kjempe dekorative å ha fremme, samtidig som de gjør nytten av seg.. Ringpermer er ikke det det en gang var ..

3 kommentarer:

  1. For en genial idè, det ble jo riktig så dekorativt:)
    Jeg har ikke så mange oppskrifter for jeg er ikke så flink til å lage mat:) men jeg vet om ei mor som skulle ha trengt et slik system *smiler*

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar inne hos meg - så kunne jeg finne den koselige bloggen din. Har aldri vært her før.
    Flott perm. Trenger noen jeg og som jeg må ha lett tilgjengelig på kjøkkenet...
    Go' ukeslutt! Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Det gir en ro i sjelen det der, å få alt på plass! Koselig at du stikker innom meg i ny og ned.. Setter så utrolig stor pris på det!

    Ha en fantastisk kveld, og kos deg i helgen som kommer. Gratulerer med morsdagen (på forskudd);)

    SvarSlett