mandag 1. februar 2010

Til sommerstuen

Her Idøsset har jeg blitt en smule "påvirket", og ikke minst "revet med" av alle dere flinke og kreative mennesker inne her i bloglandia. Mange ideer og gode tips som er gøy å ta med seg .
Jeg har nå blitt så påvirket at min kjære Bernina, som stort sett står i hvilemodus i boden, nå for alvor skal børstes støv av og virkelig få kjørt seg, for nå er faktiskt husfruen Idøsset i farta, med saks og målbånd.... og resten av slekta sitter i lettere sjokk over min plutselige kreativitet. Men.....bare vent å se "smiler".

..Har vært så heldig og få tak i noen flotte striesekker fra min svoger som er kaffebrenner på
Cemo...

..og disse har jeg tenkt skal være med på å prege interiøret i den nye sommerstuen som min kjære snekrer opp for oss her Idøsset... som vi har planer om å flytte inn i til våren.

Hva som skal kreeres av sekkene kommer jeg forhåpentligvis til å vise frem om ikke altfor lenge...(har iallefall selvtilliten i orden og det er nok viktig her "smiler").

1 kommentar:

  1. Heisan, så koselig du ville følge meg, legger meg veldig gjerne til her på den flotte bloggen din. De sekkene var nydelige.Passer jo perfekt for en hage stue:-) Vi har også et lite hagestue prosjekt på gang til våren, gleder meg til det.

    Klem

    SvarSlett