tirsdag 9. mars 2010

Award

Tusen hjertelig takk til;


Heidis hvite perle som sendte denne awarden til meg.
Med denne flotte awarden følger en oppskrift som lyder slik;

The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety
and creativity. Inspire other in the blogworld. The rules for accepting
the award are:

  1. Put the logo on your blog or whitin your post                                               

  2. Pass the award to 12 bloggers                                                                     

  3. Link the nominees whitin your post                                                               

  4. Let them know they recieved this award by commenting their blogs               

  5. Share the love and link to the person from who you recieved the award from

Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk for award Ingunn, så fin den var! Frisk og fin og står jo veldig i stil til der du befinner deg nå da ;) Setter pris på at du gir den videre til meg, da får jeg pønske litt på hvem jeg skal gi den videre til.. Er så glad for å kunne følge deg, synes det gir så mye glede å få kommentarer fra deg og lese dine herlige innlegg. Så tusen takk til deg min venn, nye det gode liv langt vekk fra hverdagens kjas og mas ;-) Klem fra Gry

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award`en !...det satte jeg stor pris på.
    Har sittet og nytt drømmebilder fra paradiset, virkelig lise for sjelen dette ja...der skulle vi ha vøri !
    Og så flott en blogg du har ,med vakre bilder !
    Nyt dagene videre i Thailand !

    SvarSlett
  3. Tusen takk for awards fra deg;)
    Det setter jeg pris på,

    Ha en super dag videre,
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Tsen hjetelig takk!!! Ha en fin dag i sola :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for awarden!!
    Det setter jeg stor pris på!!
    Ser ut som du har det fantastik der nede....frister meg også!!
    Kos dere og nyt livet :o)

    SvarSlett
  6. HeiHei,
    tusen takk for awarden! Setter pris på den!!
    Har hatt to små veldig syke barn - og eldstemann har fortsatt feber.. blogging og internett har ikke vært første pri, men jeg blogger om det så snart ting er på G igjen her.

    Nydelige bilder fra turen din. Så kjempeherlig ut!!! Kos deg :0) Drømte meg helt bort her jeg nå... komer tilbake igen! Vibeke

    SvarSlett
  7. Tusen takk for awarden, det varmer♥
    Håper dere har det fint. Her hjemme begynner snøen å smelte så det er deilig, men det er blitt forferdelig vått, ikke fult så deilig:)
    Ønsker deg en fin kveld/dag

    SvarSlett
  8. Tusen takk for award! :)

    Ha ein god torsdag!

    SvarSlett