søndag 28. mars 2010

"en god følelse"

Her i Døsset har jeg virkelig vært effektiv i løpet av helgen. Skrubbet,vasket & banket så hybelkaninene virkelig føk vegg i mellom.
Snøen har smeltet helt bort fra småhagene mine...og jeg kunne rett og slett ikke holde meg for å finne frem rage & spade og vende og rydde litt i målla (som vi sier her på øya). Oh...så gøy...kan nesten ikke vente til det begynner å sprette & vokse her.
Fikk og vår første løpetur i skogen i dag...en utrolig deilig følelse å kjenne det myke underlaget fra skogsstien i stedet for sort asfalt....gleder meg allerede til løpeturen i morgen ettermiddag "smiler"

...en skikkelig deilig følelse å få ryddet bort litt vinter i heimen her... men noe er selvfølgelig spart igjen... da vi drar til fjells påskedagene. Lite snø på Hovden nå...men vi får kose oss med vennebesøk & deilig mat & drikke ....og ikke minst hverandre "smiler"
Takk for hyggelige tilbakemeldinger !

3 kommentarer:

  1. Høres deilig ut å få jagt ut noen hybelkaniner. Tror de ligger i dvale her enda, så må vel snart ta mot til meg å jage de på dør...
    Deilig nå når været er bedre og en merkre at det er vår i lufta!! Har bestemt meg for å begynne med løpingen igjen over påske...tror jeg...
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. Så HERLIG innlegg! Nyt go'følelsen!! Det er alltid litt tungt å gå i gang med husarbeidet, men kjennes alltid så godt etterpå. Jeg skal jobbe i morgen og så er det påskeferie, så tirsdagen får bli en vaske og rufsedag her i huset, nesten så jeg gleder meg etter å ha lest innelegget ditt ;) Så viktig å ha tid til å nyte hverandre og komme litt bort. Lekre bilder du viser som alltid! God kveld videre ;) Klem

    SvarSlett
  3. Deilig å få gjort litt !! :)

    Fint bilde :)

    SvarSlett