fredag 12. mars 2010

God helg!

Da har vi fra Døsset bare helgen igjen her nede i AoNang før vi setter oss på flyet fra Krabi Airport tidlig mandag morgen, setter kursen mot Sharjah nord for Dubai, før vi vender "nesen" til Gardemoen, venter ett par timer og tar flyet hjem til kjære Kristiansand, og Flekkerøy. Det er både vemodig og fint samtidig. Vi gleder oss til å komme hjem til snøsmelting & vår... skiturer på hytta på Maurli...fjellet i snø & sol er da vakkert det å...og "lillevenn" som ganske sikkert har savnet oss veldig....og som lengter etter "fars" nytrukkne torsk til middag. Har besøkt mange øyer her nede....men vår kjære øy er å nydelig da, selv om vi ikke har sandstrender & longtailboats, men vi har svaberg & "bellaen" som ligger ved brygga...det er ett fint liv det å da!

....men vi kommer nok til å savne Railay Beach,Phanang,Poda,Bamboo & Phi Phi... men jeg kommer nok tilbake....fortere enn jeg drømmer om ( etter å ha bearbeidet min kjære vel & merke)...men han er enkel sånn...og da blir det vel sånn "smiler litt". Og, det skal bli fint og komme hjem til min kjære kolleger, gleder meg...virkelig...! Banken vår er en god plass og være...både for meg...og en kunde jeg har truffet på Phi Phi...ja...verden er ikke stor. Sees tirsdag morgen...presis "smiler"-

1 kommentar:

  1. Heisann Ingunn
    Kjempeflotte bilder og reisebrev fra deg, ser ut til å ha hatt en fantastisk fin tur:) -vi bare drømmer!! God reise hjem og nyt de siste dagene maksimalt:) klem Irina

    SvarSlett