søndag 18. april 2010

..sesongen innviet..

Da var helgen over...Sjøbua klargjort for vår & sommersesongen...og innviet lørdag kveld med besøk fra øvre Døsset. Kjempekoselig...skulle bare vært slik oftere "smiler", men hverdagen kommer like brått hver søndag ettermiddag "smiler".

...og..vi elsker å bruke denne lille herligheten vår...

...i sommerhvitt & sommerstriper...

...lyseblått & maritimt...

..på flotte vår & sommerkvelder...gjerne med god mat & drikke..
Takker Gry med bloggen Hos Gry som kom med denne vin-anbefalingen.
Den var utrolig god, og det blir ikke siste gang vi drikker den her i Døsset!
Ønsker dere alle en fin søndagskveld!

7 kommentarer:

  1. Så mange skjønne ting og bilder, Ingunn!
    OG takk for vintipset!

    Ha en flott uke!!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. SÅ utrolig vakre bilder Ingunn! Blir helt grønn av misunnelse her jeg sitter, tenk å bo til sånn som dere gjør!! Sjøbua ser kjempekoselig ut, delikat og lekre farger, og synes nesten jeg kan høre bølgeskvulpene... Skjønner godt at dere hygger dere der ;) Så morsomt at dere likte vinen da! Ja ikke sant den er god?! Takk for at du linket til meg ;) Vi kom hjem i ettermiddag fra en helg på fjellet. Der var det et forrykende vær! Vi overnattet på en fjellstue på snaufjellet med vinden hylende rundt hushjørnene og alt var bare HVITT! Skikkelig sur og kald helg, men i dag fikk vi heldigvis litt sol. Det ble en del bommeli bom på poden, men tror han var fornøyd totalt sett. Nå er vi glade for å kunne rydde bort vinteren.. Ha en strålend uke kjære deg <3 Klem fra Gry

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser. Det er ei lita perle dere har:)
    Ønsker den en fin uke.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Snubla over bloggen din på en salig søndagskveld:)

    Kjempekoselig blogg du har! Utrolig fine bilder fra du viser fra sjøbua, kan fint forestille meg at dere koser dere veldig der.

    Ha en flott uke!

    Randi:)

    SvarSlett
  5. Å helledussen- kan jeg komme på besøk?? Tar gjerne med vin? ;) thihi..

    takk for fin kommentar hos meg- flott blogg du har.. følger definitivt denne videre:)

    klemmer fra Wien

    SvarSlett
  6. Jeg vil også ha bu!!!

    SvarSlett