fredag 23. april 2010

Til lykke..

....til deg kjære tullemor..endelig var dagen din her..15 år.. på denne flotte solskinsdagen. Nå er det klappet og klart for skikkelig jenteselskap her i Døsset i kveld. Taco..Sjokoladekaker..Frukt..Muffins..Godterier..

...tror ikke det mangler noe i heimen her i kveld "smiler"..

..mamsen har pyntet & rigget..men du har vært avgårde og serieåpnet med laget ditt i ettermiddag..
Synd med tap i dag...men dere kommer nok sterkt tilbake..Heia Fløy J 15/16.

Hyggelige overraskelser har ankommet Døsset mens bursdagstulla har vært borte. Din kjære kusine Camilla på Strai har vært her med din favoritt sjokoladekake,,bare til deg.

På denne dagen vil vi å benytte anledningen til å gratulere din kjære kusine Kamilla her i Døsset som fikk "lappen" i dag..kjempebra og gleder oss på dine vegne "smiler"..kjør forsiktig!

Da er det snart tid for min kjære & meg ,og stille og rolig trekke oss ned i sjøbua og la ungdommen overta huset her.
Ha en fin kveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Ja "tullemor" har all grunn til å være fornøyd med DEN oppdekkingen!! Superfint :) Grattis med dagen til Marie, klems

    SvarSlett
  2. Så fint bord du har dekket. Virkelig nydelig. Bursdagstulla blir nok kjempefornøyd.

    Lykke til med feiring!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til Tullemor. Nydelig bord du hadde pyntet, jeg kan tenke meg de koste seg.
    God helg.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. SÅ nydelig du har gjort det for jenta di Ingunn! Blir helt rørt her jeg sitter jeg ♥ De får nok en koselig jentekveld og mor og far får kose seg i sjøbua ;) Nyt helgen videre og kos deg kjære venn! Klem fra Gry

    SvarSlett