fredag 7. mai 2010

God helg!

Da var det helg igjen..syns dagene bare flyr avgårde i ett aldeles forrykende tempo. Hvis bare vinden kan løye litt til i morgen satser jeg på å få malt enda ett strøk ute i sommerstuen vår. Skal bli deilig og bli ferdig.

Fått litt dilla med å leke meg litt med kamera i det siste...slippe inn mye lys i kamera.....& syns bildene får ett spennende preg..sart & dust....øving gjør mester..& bedre vil det bli "smiler".

Ønsker min kjære sønn en riktig fin bursdagskveld....tenk alt 23 år ( ja tiden flyr....)
...og god tur til min kjære som drar på "guttis" til Spania nå i kveld.. for å spille golf...kos dere alle ...
...og tullemor & meg...alene hjemme...ei hel uke..& vi gleder oss...masse "smiler".

God helg!






4 kommentarer:

  1. Hallo Ingunn og takk for hyggelig velkommenhjemhilsen hos meg ;) Er jo så koselig å bli møtt av så mange søte og fine ord, blir helt rørt jeg! SÅÅ nydelige bilder du viser, både i dette og de forrige innleggene. Så delikat og lekkert! Ønsker deg en riktig fin helg ;) Klem Gry

    SvarSlett
  2. Hei,
    Kom over bloggen din på nib, så fin den er!!
    Lurte på de putene du vider i Uteplass innlegget
    er de fra i år tro?
    De var så utrolig fin..

    Ha en super søndag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Så nydelig bilder du tar.

    Ha en fin helg videre.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  4. Bare meg igjen.. Glemte å si gratulerer med sønnen din, ja plutselig er de voksne! Så kos med en uke alene for tullemor og deg, da må dere virkelig kose dere ;)) Jeg har hatt en fin helg sørover. Har vært i koselig vennelag på Lyngørporten og en tur innom Englegaard i Tvedestrand. En herlig tur, er bare så flott nedover der. Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett