mandag 31. mai 2010

..Lifestyle..

Da var jeg tilbake her i Døsset etter noen flotte dager i Amsterdam. En utrolig trivelig by, med noe for enhver smak, og ett shoppingeldorado uten like, spesielt mye skobutkker, noe som passer fruen i Døsset veldig veldig bra. Selvfølgelig ble ett lite utvalgt interiørbutikker besøkt  "smiler", og det kan vel være greiest for lommeboken av og til at man reiser med fly "smiler".

..var innom interiørbutikken Lifestyle i Haag, og det var jo helt til å nesten miste pusten av...gøy..gøy..gøy..

..og falt pladask for dette herlige pleddet til utestuen vår..

...og angrer allerede på at jeg ikke like gjerne kjøpte to stk..for det passet utrolig bra til interiøret & møblene..!!
Kan forresten anbefale en tur til Haag. Det var en fantastik flott by med utroooolig mye lekre butikker...og utrolig mye lekre hus. Jeg ønsker meg tilbake!

Nå skal vi ut & nyte sommerkvelden i utestuen her i sør.Ha en fin kveld alle sammen!


4 kommentarer:

  1. Det teppet var berre nydeleg! Så herlege farger, hadde glidd fint inn i hagen vår og. Moro å gå på interiørshopping i andre land:) Eg reiser til England om 2 mnd, gleder meg!!
    Håper du får ein nydeleg tirsdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei
    For et flott teppe du har kjøpt. Typisk å komme på i ettertid at man burde kjøpt 2...
    Har ikke vært i Haag jeg - men har vært i Amsterdam - om jeg må si jeg liker den byen veldig godt og kunne godt tenke meg å dra tilbake dit.

    Ønsker deg en flott sommerdag :)

    klem anita s

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem Ingunn! Høres ut som en HERLIG tur!! Nydelige ting du har kjøpt deg, teppet er kjempelekkert!!!! OG så tar du jo bare så BRA bilder, ser skikkelig proft ut ;) Ha en superduper dag videre ;)) Klem Gry

    SvarSlett
  4. Nydelig teppe!!! Hadde nok passet bra her og det... Vi skal snart til Danmark, håper på litt shopping der da!! Vi skal ha bil...
    Blir spennende her framover med en til i vente ja. Gleder oss veldig. Har termin 24.november så det er jo enda ei stund til da...
    Klem Annette

    SvarSlett