onsdag 9. juni 2010

..medaljens bakside..

Nei, det er ikke ett feriebilde av ei gammel flott dør fra ei gresk øy....det er døra til garasjeloftet her i Døsset.
Malt mørk blå..vendt mot sør-vest...mot saltvann & vestavind. Ikke mye glamour å skrive om her i dag..men oss fleste har det vel slikt noen plasser vil jeg gjette "smiler". Skikkelig hard medfart har den fått, og trenger virkelig sårt at noen her i Døsset tar seg skikkelig av den.

..og denne sitter jeg nå å betrakter fra mitt deilige nye utested..med skrekk & gru..
Det er nok bare og hive seg med skrape & kost..og opptil flere malingstrøk, enten selv, eller gi tullemor en aldri så liten sommerjobb! (tror jammen med jeg prøver meg på det siste jeg)
Kjempehyggelig med tilbakemeldinger og nye følgere. Gleder meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar