søndag 27. juni 2010

...på hell..

Da er helgen på hell....ei hektisk & gøy helg...ei solrik & varm helg...supert har vi hatt det "smiler".
Det er årets store happening her på øya...fotballcup...og ett stort antall dugnadarbeidere er i sving fra tidlig morgen til sent kveld. Har sittet vakt på banenen og blitt vitne til en utrolig idrettsglede...sett på utrolig mange glade barnefjes, forventningsfulle barnefjes, litt leie barnefjes (etter sure tap, som heldigvis blir fort glemt:-).

..kommer hjem til Døsset...og peonene mine er snart og på hell...får forhåpentligvis nyte de ett par dager til..

Ønsker dere alle en flott søndagskvel. Selv er det kinobesøk med ei venninne...sex in the city 2 "gleder meg".

Ingunn


2 kommentarer:

  1. Mine peaoner har snart holdt seg en uke.. lenge synes jeg!
    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. nydelige peoner!!! Tror ikke det kommer noen blomster på min nyplanta peon, får smøre meg med tålmodighet til neste sommer -nå nytes denne sommeren!!!

    SvarSlett