fredag 23. juli 2010

Sommerhilsen

En sommerhilsen fra Døsset. Det ser lovende ut med litt sol & sommer denne helgen, og vi nyter det "smiler".
Ei uke igjen til feriestart...og det skal bli deilig & litt fortjent...syns nå iallefall jeg selv da "smiler".
I helgen blir det bryggebesøk hos bekjente....& holder været det det meldes blir det nok litt besøk her i Døsset å.  Takk for hyggelige kommentarer og tips til kjøkkenstolene mine...kjempehyggelig. PS: jeg har vært på Lyspunktet og bestilt stoff i dag....og....det ble....mitt ønske....Denim....!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med 'denim-sejren'

    Glæder mig til at se resultatet!!

    Ha nå en kjempe bra helg

    Klem
    Loppe

    SvarSlett
  2. Så herleg ei sommarhelsing..
    blir sikkert lækkert i demin!!

    god sommar helg :-)

    SvarSlett
  3. Heisann Ingunn!!
    Håper du har hatt en fin helg og sommervær!!
    Her har det vært en nydelig helg...med rundt tyve grader og sol :o) Vi får bare være fornøyd selv om jeg liker noen grader til på sommeren!!
    Det kommer til å bli så fint med denimstoff...gleder meg til å se!

    ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett