torsdag 1. juli 2010

...ute spa..

Ei travel "cup-uke" er nå unnagjort..og feiringen ville ingen ende ta i går da jentene våre vant J17 klassen & kom hjem i gulltrøyer. Vi smiler fra øre til øre her i Døsset...enda!  Kusinene klarte dette sammen med resten av ett knallsterkt lag!  Det tærer ( bare positivt da )  både på spillere & foreldre med så mange nervepirrende kamper...Men...nå tar vi fotballferie "litt deilig å da".


Etter ei uke med forsakelse av det meste...var det skikkelig deilig og kunne finne frem alle spa-godsakene-mine. Sette meg godt tilrette i hagestuen i deilig varm sommersol....fotbade føtter & tær... som enda føltes fulle av kunstgresskuler & gress etter å ha bodd på diverse fotballbaner de siste fem dagene "smiler".Føttene tok seg ikke akkurat delikat ut i Jimmy Choo skoene mine som er funnet frem til bryllup i Stavanger i morgen.
Så nå...etter ett par timers seanse utenfor...kan jeg med stolthet prøve så godt jeg kan....å komme meg rundt på Solastrand med min 11 cm høye syltynne hæler "smiler" .....dog....hvis det blir for varmt med bunaden utover kvelden.  Ønsker brudeparet... John Erik & Olga Therese...hjertelig til lykke med dagen i morgen.

Vi gleder oss masse til bryllupet.

2 kommentarer:

  1. Grattis til gulltrøyene!!! Jøss, så artig da ;)) Men du, kan jeg få komme til deg på spa? he he.. Det ser herlig ut! Og så godt å få stelt føttene og pleiet seg selv etter en stri uke. Nå blir du så lekker så! Kos dere i bryllup og ha en fin helg videre ♥♥♥ Klem

    SvarSlett
  2. Hei som alltid er det nydelige bilder å se her inne hos deg. Kjenner av og til et snev av lengsel til det skjønne Sørlandet når jeg ser bildene dine ;-)Selv om det begynner å bli noen år siden jeg bodde i Kr.sand.

    Takk for hilsen som du la igjen inne hos meg etter den fryktelige opplevelsen vi hadde.

    Klæm

    SvarSlett