fredag 6. august 2010

...i nøden...

...da det plutselig går opp for meg at jeg slettes ikke hadde så mye flott gavepapir på lager her i Døsset som jeg trodde jeg hadde...og jeg aldeles ikke hadde lyst til å bruke hva som helst....og ikke hadde lyst å til byen denne flotte sommerdagen her i sør.

























....cellofan...hvitt gavebånd...pyntehalm...
Syns faktisk ikke resultatet ble så aller verst heller.

Ønsker alle en flott fredagskveld! Her i Døsset skal vi nyte denne flotte kvelden i utestuen.

5 kommentarer:

  1. Hej Ingunn..

    Det plejer/bruker jeg også at gøre..
    Jeg synes det er en vældig chic løsning!!!

    Sommer-aften-klem
    fra
    Loppe

    SvarSlett
  2. Nydelig du har pakkket inn gaven....
    Jeg elsker cellofan, det blir litt ekstra ut av det synes jeg :)

    Tusen takk for din hyggelige kommentar..
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Kreativt Ingunn!!!
    Kjempefint med cellofan....synest det virker så ekslusivt !!!

    ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  4. Ble kjempefint!! Og for et nydelig sted det ser ut til å være der dere bor! :-) Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  5. Vet du, jeg synes det er vel så stilig som vanlig innpakningspapir! Spesielt når man skal i selskap og vertinne/vert ikke har så god tid til å pakke opp midt i selskapet, er det en hyggelig gest at alle kan se den lekre gaven uten at den blir pakket opp. Takk for tipset, nyt helgen videre på det vakre og blide sørland ;)) Klem <3

    SvarSlett