onsdag 22. september 2010

..det enkle..

...det enkle kan ofte være det beste..er ett motto jeg stadig kommer tilbake til..i min iver etter å dekorere og pynte rundt meg..  Til konfirmasjonen forrige helg brukte jeg mine hvitmalte eike-grener som dekorasjon på buffeten..noe jeg syns ble riktig så enkelt & flott. Brukte blomster fra bord-dekoreringen på grenene, satt de i plasthylser med vann ( fåes kjøpt på blomsterbutikker/hagesenter) slik at de holdt seg frodige og flotte.

..brukte og noen små blomster i te-lys holdere..














































Takker for hyggelige hilsener og ønsker dere alle en fin ettermiddag & kveld.





3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått konfirmant!! Du hadde dekket så nydelig ;)

    det enkle ER ofte det beste ♥

    Ha en nydeliig kveld inne i høstværet ;)

    Klem fra myra

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått konfirmasjonsdag! Så flotte bilder av vakkert festbord og nydelig konfirmant under her:) Elegant pynt, er helt enig i at det enkle ofte er det beste:)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Randi

    SvarSlett
  3. Enig...det enkle er ofte det beste, nydelig konfirmant dere har, grautlerer så mye til dere alle!

    SvarSlett