torsdag 23. september 2010

..valgets kval..

Det viser seg at flisene vi hadde på kjøkkenet selvfølgelig var gått ut av produksjon, så den enkle jobben med å bare supplere opp med  ekstra rader med nye fliser mot taket, ble en litt større jobb en vi hadde regnet med. Nå må alle gamle fliser hugges ned..og nye kjøpes..til litt frustrasjon for min kjære & stor glede for meg!


...tok i kveld turen til Modena på Avenyen Sørlandsparken...og nå sitter jeg her med tre alternativer..
..glass m/hvit bakgrunn?.. avlang høyglans hvit?..kvadratisk høyglans hvit?..

























..alle alternativene passer bra inn her..så nå er det bare å få magefølelsen for hvilke jeg kan trives med i mange år fremover..

4 kommentarer:

  1. Å velge fliser er det verste jeg vet - så tror ikke jeg tør å gi deg noen råd! Flotte fliser alle sammen!

    Klem,I

    SvarSlett
  2. Hei du,
    tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg.
    Fliser er ikke enkelt å velge, de var utrolig fine, likte alle sammen godt, men kanskje jeg ville gått for hvit og glass...Lykke til med valget!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  3. Ja, magefølelsen gir en god pekepinn og er viktig å lytte til ♥ Ønsker deg en fin helg! Klem Gry ;)

    SvarSlett
  4. Hei, hvit og glass stemmer jeg for:)

    De får cozy feet på nett, her har du en link:
    http://www.amazinghealth.co.uk/warm-slippers.htm

    SvarSlett