tirsdag 23. november 2010

Enkel rødt

Etter å ha vokst opp med jul i mye farger har jeg hatt fullstendig fobi mot dette i mitt voksne liv. Julepynten har i alle år gått i hvitt,glass&natur.. iblandet gull & sølv.. alt etter trend & stil.
I år derimot har jeg lovet tullemor at vi iallefall kan ha noen små innslag av rødt...på kjøkkenet...
og da ble dette løsningen.
Berberis fra hagen...enkle & dekorative..og tullemor fornøyd attpåtil "smiler"



Takker & bukker for hyggelige tilbakemeldinger på innleggene mine, alltid gøy "smiler"

3 kommentarer:

  1. Koselig "rød" pynt .o)
    ungene må jo avogtil få det som de vil :o)
    Har litt rødt...men må si jeg blir ganske lei.....så det blir helst på kjøkkenet!!

    ha en fin kveld Ingunn

    SvarSlett
  2. Vart jo flott og enkel pynt det der. Synest det må vera litt raudt i jula eg. Er nok typen som trives med masse farger :-)
    Klems

    SvarSlett
  3. Synes det blei kjempefint jeg! Det enkle er jo ofte det beste:)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Randi

    SvarSlett