torsdag 30. desember 2010

Året i Døsset

Da er det ett år siden jeg opprettet bloggen min. Målet mitt var å blogge ett år..for så og gjøre opp status da. Og..mersmak har det gitt meg...liker dette bare bedre & bedre jeg "smiler". Koser meg skikkelig med å være med i dette miljøet...så dere blir nok ikke kvitt meg med det aller første her i blogglandia "smiler".





Vil takke alle dere som titter innom meg stadig vekk, dere som har gitt meg tilbakemeldinger & kommentert, dere som har lagt dere til som følgere, det er dette som motiverer for å fortsette, tusen hjertelig takk alle sammen.
Ønsker dere alle ett riktig Godt Nytt År, så sees vi igjen på nyåret.

7 kommentarer:

  1. Flott kavalkade du har laga!
    Kjekt å høyre at du ikkje har tenkt å gje deg med det første... ;-)
    Ønsker deg eit strålande godt nytt år!
    Klems

    SvarSlett
  2. Fine bilder og fin oppsummering dette! Godt nytt år til deg også!

    SvarSlett
  3. Flott kavalkade :))
    Bildene dine er bare så flotte !!

    Vil få ønske deg et riktig Godt Nytt År !
    Gleder meg til å følge deg videre :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Godt nyttår, Ingunn.. Døsset har du virkelig profilert. Kjempebra ytterst i Kjærskilen:)

    AaseiAnes

    SvarSlett
  5. Mmmmm... Herlige bilder som alltid hos deg Ingunn! Så flott at bloggingen har gitt mersmak da! ;) Jeg er helt enig i at dette er inspirerende og flott! Og alle er glade for at du vil fortsette, du tar nydelige bilder!!

    Jeg satser også på å være tilbake om en stund, trenger bare å bruke litt tid til å komme skikkelig til hektene igjen.

    Tusen takk for alle dine varme ord, jeg setter stor pris på å ha blitt kjent med deg <3

    Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!! Klemmer fra Gry

    SvarSlett
  6. Hei Ingunn
    Titter innom for å ønske deg og dine en koselig nyttårsfeiring :-) Takk for all inspirasjon du har delt med oss :) og kjempeflott årskavalkade….og kjekt å høre at du skal fortsette å blogge :) Gleder meg til å følge deg videre i det nye året. Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. flott blogg og masse flotte innlegg! ønsker deg ett godt nytt år 2011!!!

    SvarSlett