onsdag 12. januar 2011

Lysere

Det merkes godt at sola har snudd & vi går mot lysere tider..heldigvis. Deilig med litt lys når arbeidsdagen er slutt..blir lysere & triveligere inne å, deilig...og ikke minst bedre å få tatt noen bilder!



Amaryllisen har vært seiglivet.. har latt den få lov å stå her så lenge den orket..og det blir nok frem til helgen..så da er jeg klar for litt oppfriskning i blomstene her i Døsset!
Hjertelig velkommen til nye følgere, hyggelig dere fant meg, og håper dere vil trives her hos meg!

3 kommentarer:

  1. God morgen,ønsker deg en fin dag!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Heldigvis går vi mot lysere tider, og vi går mot den beste årstiden VÅREN....herlig.....

    Er ikke noe godt fotolys hos meg for tiden, selv i helgen var det så som så med lyset....skulle nok hatt et fotkurs....

    SvarSlett
  3. Flotte stemningsfulle bilder du viser.
    Det ligger en liten utfordring hos meg til deg:)
    Ha en fin kveld
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett