tirsdag 22. februar 2011

Deilig & lyst

Deilig med lysere ettermiddager når man kommer hjem fra jobb...og ikke minst mye bedre mulighet til å få tatt litt bedre bilder. Her snør det enda...det ser ut som det blir lenge før sørlandsskuffa kan henges tilbake på kroken sin i garasjen





Har fått en Stylish blogger Award fra Linnettes Verden & en utfordring fra Landlig mix, og da utfordringene her går på nesten det samme tar jeg de sammen...so..here we goe;

4.Tv program jeg ser på
Torsdagkveld fra Nydalen
CSI
Millenium
Tid for hjem

4.Ting jeg har gjort i dag
Vært på jobb
Bakt knekkebrød
Kost meg med blogger etter jobb
Skal på trening nå, noe jeg alltid gleder meg til

4.Ting på min ønskeliste
Sjeselong
Nye sofaputer
Ny ovn i stua
Bedre kondis

4.Ting jeg liker dårlig
Glatte & dårlig brøyta veier
Misfarge tøy i vaskemaskinen
Smuler
Hybelkaniner


Ønsker å sende denne awarden videre til alle sammen, det er så mange flinke og inspirerende mennesker her i bloglandia, så ta den alle dere som har lyst!

Utrolig, og ikke minst hyggelig at så mange har lyst til å være med på min giveaway. Har du ikke meldt deg på kan du gjøre det HER.  Nå er det trenings på Studio Vibe og det er bare og hive seg rundt "smil". Ønsker dere alle en riktig trivelig kveld. 


7 kommentarer:

  1. Jeg venter også på at snøen skal forsvinne fra Sørlandet, men det ser ut til å la vente på seg gitt....Har lyst å dra ned på hyta, men nå synes jeg det er så altfor mye snø og is.

    Jeg har vært på yoga i dag og det er min form for trening som jeg trives kjempegodt med.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Her er det ingen tegn til vår på lang tid. Bor maaange m.o.h., så her kommer nok våren når sommeren er rett rundt hjørnet hos dere :-p Har nok mang en gang ønsket meg til Sørlandet når våren har overtatt hos dere.

    Ha en finfin kveld!

    Kristine :-)

    SvarSlett
  3. Bare et klem fra mig

    Fin header !!!

    ♥ Loppe

    SvarSlett
  4. Her er det og full vinter!
    Nå er jeg LEI, NOK er NOK liksom, men neida, skal snø hele denne uken sies det - blæh!
    Gøy med slike utfordringer, alltis artig og lese litt om alle bloggerne;=)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Heihei! Har sett litt rundt på bloggen din i kveld. For ein nydelig heim du har! Så gjennomført og detaljrik! :):)

    Håpar du har ein kjempefin kveld.

    Klem Oline

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Så koselig blogg du har...hyggelig å titte innom.
    Må spørre deg jeg,om hvordan du får til denne skrifttypen her inne på bloggen...er så klar for å skifte den ut på min egen blogg :o)

    Ha en fortsatt fin uke.
    Hilsen fra Hege

    SvarSlett
  7. Ingen tegn til vår her heller, men så er vi bare i februar..:)
    Flotte bilder hos deg!
    Ha en fin kveld!
    Klem Nina

    SvarSlett