lørdag 12. februar 2011

Nymalt

Har såvidt begynt å rydde litt tilbake på kontoret her. Deilig og få ryddet opp grundig, malt over vegger og friska opp hvitmalte lister. Vært en tur på Ikea og handlet inn skaper, som min kjære skal montere til uken!  Kaffelatteveggene er malt over med fargen Tåkedis..en farge som bare er helt meg...godt fornøyd!



Kommer tilbake med flere bilder når skaper er montert!

Så er det utrolig hyggelig og ønske alle nye følgere velkommen her til meg i Døsset. Utrolig at så mange har blitt med på giveawayen min & ønsket å følge meg videre. Kjempegøy "smile"!

Ønsker dere alle en flott lørdagskveld...her blir det kos med god mat & drikke!

8 kommentarer:

  1. For en nydelig farge! Den kunne jeg godt tenkt meg på kontoret også. Håper det er i orden om jeg lar meg innspirere?
    Vi oppgraderte kontoret vårt også - ett år før vi solgte - og jammen var det herlig å få system i rotet som samler seg på et slikt rom!

    Ha en fin lørdagskveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Ser så fin ut denne fargen !!

    Ha en fin lørdagskveld Ingunn :o)

    SvarSlett
  3. så fint det ble, jeg må også rydde på kontoret, fine de hyllene ;)

    SvarSlett
  4. Her blir det fint...
    Flink du har vært :)
    Kos deg med nytt rom.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Ingunn
    Nydelig farge på veggen ღ Koselig med slike hyller også, gleder meg til å se mer… Ønsker deg en fortsatt fin kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Så fint det ser ut. Tåkedis er en vakker farve. Det blir spennende å se mer.
    Ha en fiiin helg, Ingunn!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Så fint det ser ut og fargen ser lekker ut.
    Blir spennende å se mer.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempe lekkert!!:-)
    Bloggen din gir kjempe masse inspirasjon til ei som holder på å bygge seg hus:-D Takk!
    viss det skulle være interresant, så har jeg en blogg som jeg nettopp startet. www.nr172.blogg.no. Blir kjempe gla for tilbakemeldinger.
    Håper du har hatt en fin valentines dag!
    Klem, Stine

    SvarSlett