tirsdag 1. februar 2011

Små perler

Perleblomster er kommet i hus her nå...utrolig lekre & dekorative. Syns kanskje de var litt små..syns de jeg hadde i fjor var mye kraftigere i blomstene..men men..det gjorde nå susen for litt vårfeeling her likevel!

Ellers har jeg fått ånden og ryddet ut av vårt lille kontor her. Etter ti år med lattefarge på veggene var tiden inne for litt oppfrisking. I dag har min kjære rullet over veggene med Tåkedis...og jeg er riktig så fornøyd her. Litt vindu & listemaling..så kan jeg bare begynne å rydde på plass igjen.."smil"! Litt bilder kommer etterhvert.


2 kommentarer:

  1. Smukke farver... meget fint billede...
    Klem

    SvarSlett
  2. Perleblomster er bare så flotte! Har ikke somlet meg til å handle slike blomster her på hybelen, men har planer om mange slike løker i hagen når den tid kommer!

    Håper du har det bra,
    klem,I

    SvarSlett