onsdag 30. mars 2011

..prosjekter..

 Fikk i dag spørsmål fra en kollega om jeg alltid hadde prosjekter på gang hjemme.....nei, ikke i det hele tatt! Har tenkt noen timer på det...og jo..jeg har egentlig det, visstnok, likevel "smil"...iallefall i hodet mitt. Tør ikke kaste alle ideer & planer ut for min kjære samtidig..men samler nok opp endel inni hodet mitt, fin-sorterer 
på høygir & kommer forsiktig med noen få forslag til fordøying av gangen...kalles kvinnelist !
Ett av vårens prosjekt her i Døsset er oppgradering av boden, noe den trenger sårt. Ny maling & nye mere funksjonelle hyller & knagger til treningstøy & sko

Nylaga knekkebrød i mine favorittskåler fra Erik Bagger

Har hatt noen supre dager i London....en by i full vårblomstring...vakkert.  Kost meg, shoppet, kikket på mye flott.. Lion King musical..sammen med verdens beste fotballjenter & foreldre.alltid like gøy der "smil"!

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, og hjertelig velkommen til nye følgere, veldig gledelig!



13 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg..

    Tenker du har kost deg og fått shoppet litt på tur
    Erik Bagger har mye flott, den skåla var lekker

    SvarSlett
  2. Å ja, London er alltid kjekt....

    SvarSlett
  3. Hei Ingunn, så gøy og ha vært i London, det er min drøm også og få sett en musical der henne, hører at det er en opplevelse. Og shopping i London, det må jo være kjempe gøy.

    Ha en fin uke ,

    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  4. Godt å ha litt prosjekter i hode. Jeg dagdrømmer om prosjektene mine. Avkoblende i en travel hverdag.
    Så herlig med tur til London da. Var der en tur i høst. I love it. Skulle bare hatt større kvadrat på visakortet og det samme med kofferten he he.
    Kos kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Ha, ha - ja kvinnelist er nok nødvendig. Selv om vi har en Handymann i hus, er det ikke gitt at alle prosjektidéene våre går rett hjem, nei ;)

    Men at det svirrer mange prosjekter oppi hodene våre, det kan de ikke ta fra oss. Planleggingen er jo halve moroa!

    Klem Linnette :)

    SvarSlett
  6. Kjære, Ingunn! Dette er ingen 1. april-spøk! Du har faktisk VUNNET min giveaway hvor premien er en Pixie kaffemaskin fra Nespresso! Gratulerer så masse, Ingunn! Si ifra til meg hvilken farve du har lyst på og så sender Nespresso maskinen direkte til deg. :)
    Jeg synes det var ekstra stas at akkurat du vant! :)

    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Fant deg hos Anette, og måtte inn å hilse på vinenren av maskina, gratulerer!
    Så koselig en blogg du har med nydelige bilder!
    Ha ei god helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Hei pa deg,
    Jeg kom ogsa over bloggen din via Anette Willemine's blogg. Kjempekoselig blogg! Gratulerer med kaffemaskinen. Gleder meg til a lese mere hos deg.

    klem mette

    SvarSlett
  9. Glemte å si at du må maile meg adressen din. anette.solheim@gmail.com

    :)

    SvarSlett
  10. Hei Ingunn
    Først må jeg bare få gratulere så mye med den flotte premien fra Anette Willemine :) …og en tur til London hørtes veldig kjekt ut :) Kunne godt tenke meg en tur dit ja… Flotte bilder av hjemmelaget knekkebrød du har her, veldig fristende og godt… Vårlig og flotte bilder i innlegget under her også, kjempekoselig hjem du har… Ønsker deg en fin fredag, og helg som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  11. heisann og gratulerer så mye med premie : ) lover deg den maskinen er kjempekjekk.. må innrømme at hos oss går det en del kaffe etter at vi fikk en Nespresso i hus : )

    god helg ! hilsen Berit

    SvarSlett
  12. Jeg skal snart til London med eldstemannen på snart 10 og har lurt på å se Løvenes Konge. Hva synes du om den? Var den bra?

    Ellers gratulerer med flott premie hos Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med kaffemaskinen du vant hos AW! Blir gøy å se hvilken farge du velger ;)

    Ha en flott helg!

    Klem Linnette :)

    SvarSlett