torsdag 19. mai 2011

Da er de snart på hell, disse vakre fruktblomstene med sine vakre sarte fargenyanser & dufter. De flyr nok avgårde som den vakreste snø i løpet av helgen. Har stelt litt utenfor her i dag etter jobb, og det er ikke fritt for det spirer og gror rundt forbi her nå..både det jeg ønsker skal vokse og gro, og det jeg aller minst ønsker her..ugresset! Har og sådd vårløk, salat og ertebønner, så dette blir veldig spennende og se om jeg får til!


..deilig bare å sitte å nyte..



Min kjære er dradd på guttis,  her blir det skikkelig jentelanghelg for tullemor & meg,og da koser vi oss :-)


3 kommentarer:

  1. Vakkert!!!
    Deilig å kunne jobbe litt ute...her er det bare så kaldt!

    Ønsker deg en fin helg ingunn

    SvarSlett
  2. Nydelig tre ♥ Og for et deilig teppe, i den nydeligste fargen;))
    Kos dere med jentehelg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så herlige bilder! Vi ligger litt etter med fruktblomstringen her, men det er like om hjørnet nå!

    Ønsker dere en god helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett