søndag 28. august 2011

Mobilvennlig blogg!

Hatt ei super helg til fjells sammen med familie & venner, og gjett om vi kan kose oss på tur "smil"? Turen nedover setesdalen viste at høsten virkelig er på gang her i sør også nå. Sitter nå her dypt nede i sofaen her i Døsset mens regnet pisker på rutene & vinden uler rundt hjørnene. Må nok seriøst begynne å tenke på å rydde bort litt sommerting utenfor snart!


Blaut & høstlig på utebordet, det er bare å innse at vi går mot høst!


Ellers har jeg lyst til å komme med ett tips; Ta og
endre innstillingen på bloggen deres slik at den blir lett og lese på mobiltelefon. Det er veldig enkelt, og her er oppskriften;

                                                              1. Trykk Utforming
                                                              2.Trykk Innstillinger
                                                              3.Trykk Epost & Mobil
                                                              4. Velg mobilmal for mobile enheter
                                                              5. Lagre innstillingen :)   
Da blir det superbra og enkelt for oss som bruker mobil på tur/reiser til å lese blogger !

Ønsker dere alle ei riktig flott ny uke!



7 kommentarer:

  1. Ja høsten nærmer seg....får håpe september blir strålende da !!
    Nydelig bilde av hortensiaen :o)
    Ha en fin uke Ingunn....her skinner solen for øyeblikket :o)

    SvarSlett
  2. JA man må nok tenke på å rydde inn litt sommerting snart, sommeren er virkelig over nå. Men synes vi her i nord har hatt så fin sommer at det er helt greit at høsten er her, synes faktisk det er utrolig koselig.
    Skal prøve og endre innstillingene på bloggen, er jo faktisk veldig mange som bruker mobilsurfing når de er ute tå tur.
    Takk for tipset :o)
    Ønsker deg en fin start på den nye uken :o)

    SvarSlett
  3. Har også begynt å tenke på å rydde bort sommeren, men nå har de meldt så fint vær til uken;) Takker for oppskrift på enklere mobilblogging, skal prøve å få det til. Ønsker deg en fin mandag, god klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset Ingunn, da har jeg endret instillingene hos meg, lurte på hvordan jeg fikk en slik blogg på tlf:-) Kanskje du kan hjelpe meg ned en annen ting også da, for når jeg logger meg på bloggen på iphonen og gåt inn på oversikten, får jeg ikke til og scrolle nedover på objekter, slik at jeg kan følge oppdateringene på de andre bloggene. Vet du noe om dette?

    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Takk for tipset!
    Ja, det er nok bare å innse at høsten er på vei, og at sommeren så smått kan ryddes bort ;)
    Ønsker deg en riktig fin ny uke!!

    SvarSlett
  6. Vackert foto!

    Härlig färg på blommorna, fin kontrast med den högblanka vasen mot det grånande trät:)

    SvarSlett
  7. Takk for tipset!Skal prøve å få til dette!
    Klem

    SvarSlett