søndag 18. september 2011

Koselig familiehelg!

Hatt ett par utrolig trivelige familiedager...hvor helgen startet med ost,kjeks & vin hjemme her i Døsset. Fantastisk og kunne sitte i "timesvis" og bare småspise deilige oster og nippe til god vin "smil". I mangel av spisestuebord i stua tok vi elegant å bar hagebordet vårt inn fra terrassen...og det ble akkurat den rustikke looken jeg hadde sett for meg. Grått, lilla,blått,glass...flott kombinasjon! Hagebordet har min fantastiske handyman snekret, vil du se mer kan du ta en titt HER & HER!








Rosen fra konfirmasjonen kunne ikke passet vakre Sara bedre...det var slik hun var i sin sarte vakre kjole!

Vi har vært så heldig og vært i konfirmasjon til vakre Sara. Tapas av sjømat sto på menyen, etterfulgt av de deiligste kaker...blant annet denne godsaken fra Torhild! Virkelig en flott konfirmasjonsdag...takk for vi fikk være gjester!


4 kommentarer:

  1. Å så fine bilder! Skikkelig lekkert rett og slett.. :)

    Ønsker deg en fin fin søndag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Alltid hyggelig med familien! Fin bordpynt du hadde ")

    SvarSlett
  3. R Å S T I L I G !!

    Jeg synes det er kjempekult med det røffe grå mot de fargene du har brukt på bordet. Sansen!

    Det hørtes skikkelig koselig ut også ;) Slike helger gjør godt <3 En fin uke til deg! Klem

    SvarSlett
  4. Høres ut som ei fin helg. Det e godt å ha familie og venner:)
    Anki

    SvarSlett