onsdag 14. desember 2011

Hvitt & Natur

Less is more...og ikke mye jule-glam å spore på kjøkkenet her! Liker aller best når det er lite på kjøkkenbenkene, og ikke noe må ryddes bort fordi det skal lages mat "smil"!

..hvitt & natur, en klassisk vinner hos meg, sammen med..


..en mansjett-ring fra Åhlens..
..keramikk pepperkaker fra lokal kjeramiker..





..& dekorasjons-kongler..



Julestemningen glimrer enda med sitt fravær i hodet mitt ...  nå vil jeg ha frost & kuldegrader og ett lite tynt dekorativt hvitt teppe på bakken... og IKKE storm & regn! Det eneste jeg får julestemning av er dagens høydepunkt kl 20,00 på TV... Nisser over skog og hei...for en gjeng "smil"!


6 kommentarer:

  1. Ja liker best det jeg og,når jeg slipper å rydde kjøkkenbenken....
    ha en fin dag....

    SvarSlett
  2. Lekkert hos deg Ingunn!!
    Glemmer det programmet hver kveld jeg....får sette på alarm :o)

    ha en fin onsdag :o)

    SvarSlett
  3. Lekkert på kjøkkenbenken;)
    Jeg liker og at det er minst mulig der, trenger plassen;)

    Ja, er ikke nissene herlige, digger serien;)

    Ha en fin dag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Vakkert og også innlegget under med "glam".
    Her hadde vi fin julestemning ute, men så måtte det selvfølgelig komme regn i dag. Godt sparkføre om ikke annet på holka. Håper på (litt)mer snø igjen. Gjør noe med stemningen og lyset.
    Kos deg så håper jeg stemningen kommer til Døsset :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Så enkelt og lekkert med hvitt og natur!
    Helt enig, minst mulig på kjøkkenbenken.., mye lettere å holde rent da..;))
    Ønsker deg en riktig fin fin onsdag, så håper vi på LITT snø.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  6. Vakre bilder over! :)
    Du må sjekke ut snikkerbuo i dag, du er nemleg vinnar av 2. premie i juleutfordringa vår! :D
    Send oss postadressa di på mail: snikkerbuo@gmail.com

    Ha ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett