søndag 11. desember 2011

Litt jule - glam!

Etter å ha vært så heldige å fått nyte noen supre dager i en fantastisk flott jule-pyntet London, blitt en smule påvirket av  "Glitter & Glam",  ble fristelsen i dag for stor og jeg har rett og slett  "glamet"  opp jule-looken i gangen her i Døsset. Lerkegreiner & minimalisme har plutselig blitt ett  "fremmedord"... & lange glitter-sprayede bjerkegreiner er blitt pyntet opp med blå - hvite & sølvfargede små julekuler, & (gamle Ikea kuler)  ble akkurat sååå jålete jeg ønsket!



Ønsker dere en flott 3.søndag i Advent. Her blir det kos med småkaker & håndballkamp!


3 kommentarer:

  1. Nydelig....
    Og for en herlig blåfarge..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Ooohh, lekkert!!
    Her er det og småkaker og håndball + laptopen på fanget;)

    Ha en fin kveld!

    Klme Line

    SvarSlett
  3. Lett å bli fristet av litt glam i London! Heldiggris som har vært der på juleshopping!! Jeg elsker å handle før jul der. Nå har jeg nesten abstinenser for jeg har ikke vært der på tre år! Må gjøre noe med det neste år.

    Så vakkert du har pyntet til jul. Jeg har sittet og sett på tidligere innlegg som jeg ikke har fått kommentert. :)

    Ha en fin tirsdagskveld, Ingunn!


    AW

    SvarSlett