mandag 16. januar 2012

Bare ett tips!

Inspirert av tipset til Monicas hus, how to make my header har jeg sittet og "lekt" meg litt frem i Fotocape ..og ny header er på plass...ikke helt smertefritt, men fikk det nå slik jeg ønsket etterhvert "smil"
Lyst på ny header, ta en tur inn til Monica og dra nytte av hennes flotte tips & forklaringer, veldig bra!

1.bilde er utgangspunktet mitt.
2.bildet skikkelig prøving & feiling :-)
3. Foreløbig ferdig resultat.

Tid for trening på Studio Vibe..det er bare å hive seg rundt !



3 kommentarer:

  1. Så vakkert! Den passer veldig godt til deg, da :)

    Ser det er et par triks jeg ikke har lært meg i PhotoScape ja, så jeg får studere innlegget hennes. Jeg må også få laget meg en ny header snart.

    Ha en fin uke i Døsset!

    Klem Linnette

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så vakker din nye header er!!! (tusen takk for flott omtale av mitt innlegg)
    Ønsker deg en riktig fin fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett