lørdag 21. januar 2012

Wood in..Wood you?


Wood you...månedens dille på NIB. Skogen har fått komme innom litt her i Døsset å, i form av en stor vase med bjerkekvister.  Ble satt inn i forbindelse med julen og jålet opp med julepynt. Hadde ikke samvittighet til å kaste ut greinene da julen ble feiet ut..og nå står de her til pynt & pryd i gangen med små hvite keramikkhjerter på. La deg inspirere og ta en tur innom HER og se på flere "Wood - diller"!






Blir nok litt stille her på bloggen frem mot sommeren. Har valgt å videreutdanne meg litt i jobbsammenheng. Så nå blir det skikkelig "dypdykk" i Norges Lover, makroøkonomi , investeringer og privatøkonomi. Men..kommer sterkt tilbake "smil". (må nok innom i blogglandia og avreagere og koble ut innimellom kjenner jeg meg selv rett).



Ønsker dere en flott lørdagskveld!


6 kommentarer:

  1. Så fint det var!
    Du må ha masse lykke til med studiene da.
    Blir nok spennende og travelt..

    God helg til deg og dine
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Koselige bilder!
    Satt akkurat å tenkte på om jeg skulle ta inn litt kirsebærgreiner:)) - men plutselig ble det mørkt gitt:)
    Lykke til med viderutdanning!
    Ha en fin fin lørdagskveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. FLOTTE bilder ♥
    Er så lekkert med wood in:)
    Spennende med videreutdanning, lykke til:)

    SvarSlett
  4. Lekkert med bjørk innendørs.
    Hadde ett svært tre inne ifjor men ikke blitt noe i år..
    Hadde bjørkekvister inne til jul men hos meg var de klare for å komme ut etter nyttår.. grenene hang noe veldig

    Thailand er deilig.. de har det topp der
    Vi reiser til Egypt snart har du vært der og event tips så tas de imot med takk

    Så tøff du er som satser på videre utdanning.. hørtes jo ikke ut som de letteste fagene.
    Blir endringer på min jobb også.. men tror ikke jeg satser på videre skoler selv om jeg har fått tilbudet.

    Ha en herlig søndag

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Lykke til med studier:)
    Klem Ninni

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Kjempefine bilder!
    Ønsker deg masse lykke til med videre studier ;))
    Klem, Monica

    SvarSlett