mandag 22. oktober 2012

Har vært heldig !

Har hatt lykken med meg og vunnet i ett par Giveaways i det siste !

Først ut var denne fantastiske boken som kom i posten fra Camilla med den flotte bloggen 
Små øyeblikk med cams . Skal bli spennende å prøve ut, tusen hjertelig takk Camilla !



...drømmer om å få til disse..tenk for noen fine gaver og kunne
gi til førjulspresanger...



Så var jeg heldig igjen, denne gangen var det giveaway hos kreative Manuela med bloggen

.. og vi kunne selv velge hva vi ønsket...og jeg ønsket meg ett av disse kule strikkede armbåndene. Hele fire stk dukket opp i posten her på lørdag...
...til stor glede for "tullemor" som ikke var sen om å melde hjem fra Arlington TX om at det rosa og ett grått kunne umiddelbart sendes "over dammen"...så nå er de på vei...! Tusen takk Manuela !




1 kommentar:

  1. Gøy å få fine gaver dumpende i postkassa!

    Blir spennende å høre om makroner er vanskelig å lage eller ikke. Jeg bestilte akkurat Decomax dekorpenn, men valgte uten makronbakebrettet fordi jeg innbiller meg at de er så vanskelige å lage ;)

    Ha en fin tirsdag.

    Klem Linnette

    SvarSlett